| 
			
			
			03.04.2017 
			
			LATVIAN
			 
			
			
			irina 
			bortnovicha 
			
			
			fORM:  
			1C 
			Amount of Students: 
			21. 
			Theme of the lesson: 
			
			Spring  color in my drawing 
			
			 
			
			Goal:  
			
			Continue to improve the understanding of the theme of Spring 
			colors.  
			
			 Tasks: 
			
			Strengthen the use of words in sentences: drawing, grass, flowers, 
			bear, rabbit, tiger, green, brown. To improve understanding of the 
			importance of what I was doing: I draw green grass, I am drawing a 
			brown bear. Strengthen the ability to answer questions. Students 
			create joy and a sense of satisfaction with  the  progress made. 
			
			Lead-in:  
			
			Discussing   what we knew and learned at the previous lessons.  
			Answering  questions. 
			
			  
			
			All   together recite a poem 'Drawing' by Agra Tomkalne 
			
			Draw, I draw 
			
			Green,   green  grass. 
			
			Draw, I draw 
			
			Blue, blue  flowers. 
			
			I draw, draw a golden star. 
			
			Draw, I draw 
			
			A  blooming land. 
			
			 We  are  revising  what color should be taken in order to paint a 
			green grass, blue flowers and blooming land. 
			
			 Listen to the song 'Pitter- patter comes a bear' Discussing  what 
			color are  animals in the   presentation. 
			
			 Draw  your picture, talk about colors. We sang a song together. 
			
			 Tell  who is in  my drawing. Game 'All  I know.' 
			
			Translate: A. Sokol 
 
			LV 
			
			Tēma: 
			
			Pavasara krāsas  mana zīmējumā 
			
			Mērķis:  Turpināt pilnveidot izpratni 
			par tēmu  Pavasaris krāsās.   
			
			Uzdevumi: 
				
				
				
				
				
				
				Nostiprināt lietot  vārdus teikumos: zīmēju, zāli, ziedi, lācis, 
				trusis, tīģeris,  zaļa, brūns. 
				
				
				
				
				
				Pilnveidot sapratni par nozīmi ko es daru :  es zīmēju zaļu 
				zālīti, es zīmēju brūnu lāci.
				
				
				
				
				
				Nostiprināt prasmi atbildēt uz jautājumiem.
				
				
				
				
				
				Radīt skolēniem prieku un gandarījumu sajūtu par paveikto. 
			
			Stundas norise:   
			
			Pārrunas par ko zinājām,  uzzinājām 
			pagājuša stundas. Atbildēs uz jautājumiem.  
			
			
			Visi kopā noskaitījām dzejoli „Zīmējums”. 
			Agra Tomkalne 
			
			Zīmēju, zīmēju 
			
			Zaļu, zaļu zālīti.  
			
			Zīmēju, zīmēju 
			
			Zilus, zilus ziedus. 
			
			Zīmēju, zīmējuZeltainu zvaigznīti.
 
			
			Zīmēju, zīmēju 
			
			Ziedošu zemi.  
			
			  
			
			Atkārtojām kādas krāsas jāņem, lai 
			varētu uzzīmēt  zaļu zālīti, zilus ziedus un ziedošu zemi. 
			 
			
			Noklausāmies dziesmu „Dipa , dapu 
			lacis nāk” – pārrunas kāda krāsa ir dzīvnieki, prezentācija. 
			
			Uzzīmēt savu zīmējumu pārrunāt par 
			krāsām, kopā nodziedājām  dziesmu. 
			
			Pastāstīt kas ir mana zīmējumā. Spēlē 
			„ Visu zinu”. 
			  
			  
			
			
			
			Translate: Jelena Chernakova, 
			Ludmila Renge 
			
			Tatjana Moisejeva 
			
			
			Photo: D. Jariga, S. Klimenko |